چگونه این هالووین زیبا ترین آرایش فرشته را ایجاد کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 4 آبان 1399
بازدید : 203
نویسنده : alirezajk

با کارشناس دیدار کنید

Camara Aunique یک آرایشگر مشهور است که در لیست مشتری های آن نام هایی مانند آنجلا باست ، آوا DuVernay ، جون آمبروز ، ناتوری ناتون و دیگران وجود دارد.
استیو کساجیکیان ، آرایشگر جهانی آرایش و زیبایی است.
01
از 09
آرایش فرشته قدیمی هالیوود

بیایید با این ظاهر جذاب و جذاب آرایش فرشته شروع کنیم ، که ما را به یاد چیزی می اندازد که یک ستاره قدیمی هالیوود می پوشد. جنبه های کلیدی این ظاهر مژه های یک مایل ، سایه چشم مات و رژ لب صورتی است. پرنعمت ، کلاسیک و بهشتی است. برای به دست آوردن این مژه های تکان دهنده ، Ardell Individuals (5 دلار) را امتحان کنید ، زیرا این مژه ها به شما امکان می دهند یک ظاهر سفارشی داشته باشید و باعث می شود بال و بال بیشتری نیز داشته باشید. کساجیکیان می گوید: "شما همچنین می توانید Glitter مایع بدن و بدن Moondust (29 دلار) را برای پایه نهایی براق شدن خود مخلوط کنید." سرانجام ، اسپری براق کننده موی Strobing Hair Strobing IGK (15 دلار) پرده ای از زرق و برق به مو اضافه می کند ، که می تواند برای تأثیر چشمگیرتر لایه لایه شود. کدام لباس هالووین نمی تواند از زرق و برق بیشتر استفاده کند؟


02
از 09
آرایش فرشته یاس بنفش

استفاده از میشل فان در آرایش فرشته ها کمی دودزا و کمی نمایشی تر از سایرین در YouTube است. به جای سایه سفید مات و سنتی که بسیاری دیگر از آن استفاده می کنند ، او رنگ بنفش بنفش را برای تعیین چین و چروک خود انتخاب می کند. سایه های براق در پالت سایه چشم بنفش Juvia (14 دلار) برای به دست آوردن این ظاهر مناسب در خانه مناسب است و میشل از هر مرحله عبور می کند تا شما را به آسمان ها راهنمایی کند. کاساجیکیان می گوید: "من از Urban Decay Eyeshadow Primer Potion (24 دلار) در سایه Freebase استفاده می کنم" (هنگام انجام آرایش چشم رنگارنگ) ، این سایه سفید مات است که رنگ پوست شما را مسدود می کند ، بنابراین یک بوم خالی برای کار دارید همچنین به شما اجازه می دهد هر آرایشی که از بالا استفاده می کنید پررنگ به نظر برسد. "


03
از 09
چین برش خورده

از نظر فنی ، این چین و برش براق براق آبی فقط برای جفت شدن با لباس هالووین فرشته ای ایجاد نشده است ، اما فکر می کنیم به هر حال باید باشد. آبی آسمانی مطمئناً برای ما آسمانی به نظر می رسد ، مخصوصاً وقتی با خط چشم سفید و ابری جفت شود. خط چشم ژل ضد آب Maybelline (7 دلار) به رنگ سفید لک و ضد آب است. فرمول ژل بدون هیچ گونه کشش و کشیدن روی آن بلغزد. به علاوه ، برای دستیابی به بازدهی رنگ ، نیازی به صرف وقت برای استفاده از آن در لایه های نامرتب نیست. با یک کش رفتن یک پایان مات فراهم می شود.

کساجیکیان می گوید: "بهترین استفاده از زرق و برق با استفاده از یک برس تخت و متراکم در حرکات ضربه زدن است تا از بروز آن جلوگیری شود.

04
از 09
آرایشی کایلی جنر آنجل

به یاد می آورید وقتی کایلی جنر برای هالووین لباس فرشته ای پوشید و همه ما را با ریمل مژه و سفید یخی خود غافلگیر کرد؟ این YouTuber همان ظاهر را دوباره ایجاد کرد و ما هنوز هم در آن وسواس داریم. برای بدست آوردن فاکتور نهایی wow به بدلیجات مانند اینها از آمازون با قیمت 8 دلار نیاز دارید. در آخر اینکه ، هر نوع آرایش فرشته به برخی از برجسته ها نیاز دارد. ما توصیه می کنیم از این پالت هایلایت داروخانه (15 دلار) از Sleek MakeUP استفاده کنید. هر چهار فرمول دارای ذرات براق کننده بسیار ظریف هستند که به پوست جلوه ای طبیعی می بخشند.


05
از 09
فرشته برفی

این شکل ظاهری کاملاً مربوط به آرایش هایی است که رنگ آن خنک است. برای تکرار این ظاهر به رژ لب صورتی bubblegum ، سایه چشم نقره ای و برخی از نگین های چسب دار احتیاج دارید ، و همچنین ممکن است یک هاله و یک سری بال نیز داشته باشید. زرق و برق ضروری است و ما عاشق Cinema Secrets'Hollywood Lights Shimmer in Opal (4 دلار) هستیم. رنگ های آبی و صورتی به آن درخشش خاصی می بخشد. Glitter and Glow Liquid Shadow Stila (24 دلار) یکی دیگر از موارد مورد علاقه تیم Byrdie است. دارای بافتی خامه ای و رنگ آمیزی فوق العاده رنگدانه ای است که از نظر پلک ها خیره کننده به نظر می رسد. علاوه بر این ، آن را در طیف گسترده ای از سایه ها ، از خنثی تا زنگ های جواهر وجود دارد.

Aunique می گوید: "ColorFix Magic Set & Seal Danessa Myricks Beauty (18 دلار) خارق العاده است و برای کمک به گلم هالووین در آرایش قفل می شود."


06
از 09
آرایش فرشته کروبی

این آرایش فرشته ها روی سفید ، نقره ای یا طلای مات متمرکز نیست. درعوض ، گرم ، جوانی و شبیه کروبی است. ما عاشق سرخ شدن و استاتم روشن است 

لب لب ما سعی خواهیم کرد با استفاده از رژگونه Marc Jacobs Air Blush Soft Glow Duo در Lines and Last Night (42 دلار) که یک رنگ گیلاس مشابه است ، این ظاهر را امتحان کنیم.


07
از 09
آرایش سلطان فرشته

مشابه موارد فوق ، این آرایش فرشته ای گرم ، چشمگیر و سرمقاله است. در حقیقت ، ما فکر می کنیم این ظاهر آرایش را می توان گذشته از هالووین و در بقیه فصل تعطیلات پوشید. به هر حال ، ما هرگز به لب رنگ مرلوت نه نمی گوییم. با استفاده از رژ لب مایع Melting Pout Matting Covergirl در All Nighter (7 دلار) به این شکل نگاه کنید.


08
از 09
آرایش فرشته هولوگرافی

این آرایش ممکن است برای یک لباس تک شاخ ایجاد شده باشد ، اما ما فکر می کنیم که به عنوان یک آرایش سنتی فرشته ، یک ادجیر کاملاً کار خواهد کرد. همه چیز از سایه نقره ای هولوگرافیک ، پولک های ستاره نقره ای و زرق و برق مو آسمانی و اثری است. با دستیابی به یک آغازگر ، پوست را برای آرایش آماده کرده و تمام شب را در محل خود نگه دارید.

Anique پس از پرایمینگ ، برای پایه ای که به آسمان می درخشد ، می گوید: "من عاشق استفاده از Iconic London's Illuminator Highlight (40 دلار) هستم ، و لوازم آرایشی ctzn دارای Globalm (20 دلار) است ، که یک براق کننده شگفت انگیز برای پوست است که می توانید روی پوست استفاده کنید. چشم ها ، لب ها و گونه ها. من رنگ مروارید را دوست دارم. "

ما همچنین درب های چند رنگ را دوست داریم ، با استفاده از سایه های چشم Lime Crime LID-LITE (16 دلار) این ظاهر را بازسازی کنید.


09
از 09
آرایشی فرشته طلای زرق و برق

اگر طلا را به نقره ترجیح می دهید ، این ظاهر کاملاً متالیک برای شما مناسب است. جدا از مجموعه ای از مژه های مصنوعی ، شما به زرق و برق طلای چاق و تعداد زیادی از آن نیاز خواهید داشت. صورت و بدن NYX با زرق و برق طلایی (7 دلار) برای بازسازی این ظاهر در خانه مناسب است. Aunique یادآور می شود: "من دوست دارم در هر فروشگاه آرایش Naimies ، Alcone یا حتی فروشگاه های هنری مانند Michaels برای پروژه های زرق و برق خرید کنم." ظاهری تذهیب و آسمانی خواهید داشت و ما دوست داریم که زرق و برق لازم نیست روی چشم متوقف شود: شامل مو ، گردن و سینه. کار را با اسپری تنظیم کنید تا همه چیز در جای خود قفل شود. اسپری تنظیم کننده Dewy Setting Spray (8 دلار) از NYX یکی از موارد مورد علاقه طرفداران است که یک لایه درخشش اضافی به پوست می بخشد.

https://www.byrdie.com/angel-makeup-5077944



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com